En ny trädgårdstidning.


2 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Jag ser att det är många som hittar hit på grund av mitt inlägg om trädgårdsappar.
Dessa har ju enbart funnits på engelska förut och de svenska trädgårdstidningarna har inte legat i framkant när det gäller digitala magasin.

Men nu lanserar faktiskt Blomsterlandet ett eget webbbaserat magasin som kommer ges ut för varje säsong! Det är en app för  läsplattor som heter Blomsterlandet.
Jag måste säga att jag är glatt överaskad! Bilderna är snygga, texterna välskrivna och hela magasinet andas exklusivitet. Jag har läst igenom hela redan! :) Magasinet är långt och proppfyll med texter, recept, små nyheter och annat smått och gott!
 
Själva utformningen är helt otrolig, på vissa sidor kan man skrolla ner så det kommer ännu mer text. Det finns videor som man kan titta på i magasinet och hur mycket som helst att upptäcka. Jag kan ärligt säga att det är bättre utformat än de större engelska onlinemagasinen jag har läst.
 
Nu vill jag bara att nästa nummer ska komma ut! Jag kanske låter väldigt överentusiastisk men det är för att jag genuint tycker att detta online magasin är jätte bra. Ladda ner appen genast!
 
 

// Anna


Frida

Åh vad roligt! Såg lovande ut! Ska ladda ned appen på en gång :)

Svar: Ja gör det! Den var riktigt fin måste jag säga :)
None None

2014-03-04 @ 22:54:38
URL: http://www.septemberbacken.se



Ingela

Hej Anna, så intressant att du gjort ett inlägg om trädgårdsappar! Det skulle jag vilja läsa men vart hittar jag det? Kan inte hitta det i din blogg som förresten är så fin o kul att följa då jag själv också bor i Göteborgstrakten.
/Ingela

Svar: Hej!Jag sökte bara på garden på appstore eller vad man nu har :) Så kom det upp en hel massa!
None None

2014-04-10 @ 05:53:59





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback