Ny blogg och hemsida.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Nu mina kära vänner är det dags för mig att presentera min nya blogg och hemsida jag jobbat med ett tag. 
Jag har tröttnat lite på blogg.se och ser inte hur det kan fylla alla behov jag har i mitt skrivande. Sen kan jag inte lägga upp bilder hur jag vill, och vad vore en trädgårdsblogg utan bilder? :)
 
Denna bloggen kommer ligga kvar ett tag tills jag kommer underfund med hur jag för över alla inlägg, inte lätt för en med gröna fingrar med allt detta kodande och datoriserande så det kanske tar ett tag. ;)
Jag hoppas ni följer emd mig på nya äventyr!!
 
Ni hittar min hemsida här!
 
Http://theorinstradgardar.weebly.com
 

Jag hade självklart uppskattat om ni kunde berätta hur ni anser den nya sidan är? Något att ändra på eller att lägga fram mer?
Jag hoppas självklart ni kommer att tycka om den!
Ses på andra sidan ;)
 
//Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback