Äntligen!.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Nu har jag två veckors efterlängtad semester. Äntligen har livet lugnat ner sig så jag kan blogga!

Rosorna har börjat blomma. Den här rabattrosen fullkomligt väller ut över stenplattorna. Nästan som om den struntade i att bara bli 0.5 bred som den ska.



Srn har vi min spalje med New Dawn och en lila/cerise klematis. Jag säger till mig själv varje år att jag ska binda upp allt snyggt men så glöms det av och det blir ett härligt virrvarr av grenar och blommor både högt och lågt.



Den här vita rabatten är mitt projekt i år. Det är den med alla förgätmigej på våren. Nu är de borta och rabatten går från något fuktig halvskugga till torr helskugga längst bort. Så jag hade såklart velat ha samma växter över hela rabatten för helhetens skull. Men det går inte så jag får försöka satsa på likadana färger i alla fall.


Sen har vi detta "lilla" projektet som stått och stampat ett tag när tiden tryter. Men idag blir det nog lite ordning på det hela.



Vi får väl se vad jag hinner med! :)

Soliga Kramar till er alla!

Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback