Nu äntligen är uppdateringen på g igen!.


1 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Glad påsk!
Nu änltigen är det på g med uppdateringen igen!
Jag har haft fullt upp med skolan samt att mitt företag har kommit igång på riktigt nu!
Mitt första jobb blir att plantera en häck av slånaronia om några veckor! Ska "ta med er" på mina jobb och blogga om dem hade jag tänkt!
 Jag hoppas ni kommer tycka det är kul att få se hur allt "blir till".
 
Mitt blodkörsbär blommar för fullt! Det är så pampigt men blir inte riktigt lika snyggt på bild märkte jag! Jag får inte riktigt med floret så som det ser ut på riktigt.
Den har röda blad hela året och sån här fin blomning på våren. Tyvärr inga bär men det blir det ju aldrig på prydnadskörsbär, i alla fall inga ätbara :)
 
 
 
Men så här söta är blommorna uppclose.
 
 
 
I morgon ska ni få se en ny rabatt jag börjat med. *FörJagHadeJuInteFörMycketRabatterInnan*.
 
Ha en underbar kväll!
 

// Anna


Råholskan

Så fint, riktigt härligt med körsbärsträd! Är det något som säger vår mer egentligen? Vad kul att få hänga med på jobb, ser fram mot det!
Kram Karin

Svar: Vad härligt att du tycker det! Ska bli riktigt roligt att börja jobba "på riktigt" snart! :) Kramar!
None None

2014-04-17 @ 08:34:04
URL: http://blandtallarochbarr.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback