Första dagen.


1 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Idag var det första dagen på min utbildning till trädgårdsmästare.
Vilken dag! Vilket ställe!
Jag är helt slut i hela kroppen och huvudet och herregud vad roligt allt ska bli!
Min klass är helt underbar, totalt olika människor med samma intresse, kan det bli bättre?
 
En del av stilträdgården

 
Andra delen i vinterskrud
 
Sen har vi Engelska parken, Nya köksträdgården, gamla köksträdgården, drivhuset och en massa mer!
 
Trist nog tog jag inte med mig kameran i morgonnervositetsnojjorna men i morgon blir det andra bullar!
Dagen idag var mest till information och en rundvandring på ägorna.
I morgon ska vi få en slottsvandring och sen ska vi prova ut våra arbetskläder för de kommande året.
Jag kan knappt bärga mig att få börja på riktigt.
 
I morgon tar jag med kameran!! :)
Nu är det soffläge för mig.
 
Godnatt kära vänner

Råholskan

Åh så spännande! Sov nu gott och må alla dagar framöver bjuda på inspiration och nya tankar :) Ser ut att vara ett ställe som kan bjuda på mycket sånt! :)

Svar: Ja herregud! Det är så vackert så jag smäller av! :D
None None

2013-09-03 @ 23:03:02
URL: http://blandtallarochbarr.blogspot.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback