Simone - the storm..


1 kommentarer / Datum: / Kategori: Lilla rummet
Förskräkt över klass 3 varningen i veckan plockade jag undan mycket i trädgården och höll tummar och tår för att inga gamla träd skulle ramla. Vissa har 70 år på nacken så nog var jag nervös.
Men icke var det speciellt blåsigt hos mig, 20 s/m som mest vilket inte är jätte ovanligt på hösten när man bor i GBG.
 
Glad som en kyckling tittade jag ut och såg att inte ens de gamla perennernas siluetter blivit förstörda. Men. Simone - the storm grundlurade mig. På baksidan har hon vält ett träd. Det är bara 1,5 meter högt och det var redan dött. Men det var klätterställningen för min kaprifol! Ahhh..
 
 
Titta vilken härva! På något sätt måste jag få bort alla kaprifol och hitta ett nytt stöd. Så här såg det ut i våras, lite kort bild men jaa nu är det helt tomt på hela den sidan. Jag funderar på något slags rostorn.
 
Vad hade ni satt där istället?
 
 

// Anna

 

Frida

Åh stackars kaprifol! Du får ge den en ny vän att stötta sig på.

2013-11-15 @ 17:07:37
URL: http://www.septemberbacken.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback