Designed By Nature.


2 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Spenderar dagen och kvällen på en naturhamn utanför Smögen innan det är dags för mig och sambon att åka hem till Gbg igen. Här får ni lite inspirerande bilder på hur snyggt det blir när naturen själv får bestämma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gunborg Uhno

Så härligt.Under många år så var vi ute i skärgården med vår båt under Midsommarhelgen.Det var en fin tid.
Gunsan.

Svar: Ja det är verkligen underbart att vara ute såhär, men nu har det gått fem dagar och jag börjar längta efter land och min trädgård haha :D Kram Anna
None None

2013-06-23 @ 18:16:54
URL: http://tradgardsdrammar.blogspot.se



Råholskan

Vilka härliga bilder! Naturen kan allt :)
Håller tummarna för utbildningen, när får du besked?

Svar: Ja verkligen! Man blir så inspirerad av allt :) Jag får inte reda på det förrän i början på Augusti. Hela processen har tagit otroligt lång tid med ansökan i februari och två antagningsprov plus den vanliga antagningen i början med betygen, men jag hoppas så att jag kommer in! :DKram Anna
None None

2013-06-23 @ 18:24:09





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback