Rosens dag.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Idag är det rosens dag och vi lär få se en hel del vackra rosbilder på bloggarna idag!
Jag har själv ingen ros som är i sitt fulla flor just nu utan alla är mer eller mindre i knoppstadiet.
 
Mitt första bidrag är New Dawn som har massvis av knoppar trots att den frös ner ganska rejält i år.
 
 
Honungsrosen kommer näst. Vilken doft!
Än så länge är det enstaka blommor och jag längtar så tills hela mitt rosträd är fyllt.
Honugsrosen frös inte ner någonting i vinter och den har växt på i år så det knackar.
Ett klockrent val om man vill ha en "enkel" ros!
 
 
Eftersom mina egna bidrag är ganska blygsamma så längtar jag tills alla rosbilder kommer upp idag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback