Color me up!.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Jag berättade i det här inläggetom att jag satte citrongul krasse som utfyllnad bredvid Nepetan.
Tyckte kombon citrongult-lila är super. Nu har de i alla fall tagit sig rejält och blommar som bara den - i ORANGE.
 
Va??
 
 
På bild ser ni tre plantor och en är gul. Av tio plantor blev en gul, en röd och resten orange.
Jag vet inte om jag och Lord Nelsson har olika uppfattning om färg men gula är de inte!
Nu gör det inte jätte mycket då orange och lila är snyggt med men det är tråkigt att man inte ens kan få rätt färg.
 
Olika gula färger - Ja det hade varit okej.
Men en helt annan färg? Nej det är inte okej.
 
Ja ja nu till något annat färgmässigt. Under min ena roshäck blommar en orange daglilja. Inte den snyggaste jag lagt ögonen på men den duger så länge. Men bredvid har någon planterat ett randgräs.
Nu frågar jag er mina kära läsare.
 
Ser inte kombon förskräcklig ut eller är jag färgblind?
 
 
Ser inte hela den här planteringen (som förövrigt är i slutet av entrégången på finsidan) helt galen ut?
Kom gärna med input!
 
Förlåt för att bilderna är så kassa, svårt att ta kort när det är strålande sol..
 
Ha en underbar tisdag!
 
//Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback