Grattis på födelsedagen bloggen.


1 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Idag är det nyårsafton och bloggen fyller ett år!
Under ett år har ni fått följa mig genom mitt trädgårdsliv. 2013 har varit ett hejdundrande trädgårdsår!
Det har hänt så mycket roligt och mitt liv har förändrats drastiskt detta året.
Jag hoppas att 2014 kommer att vara lika givande.
 
Jag tänkte jag skulle göra en nyårsresumé månad för månad men det får komma längra fram.
Nu vill jag bara önska er ett gott nytt år!
Hoppas 2014 kommer bli ett bra trädgårdsår för oss alla!
 
 
 
 

Från och med nu blir det ljusare och ljusare.
Det är exakt två och en halv månad kvar tills våren kommer till gbg enligt SMHI.
Det kan vi stå ut med va?
 
Ha en undrebar nyårafton!
 

// Anna


Leena Klasson

Gott nytt år till dig. Jag får nog vänta lite längre på våren, bor i Härjedalen. Jag hamnade också på din blogg när jag sökte på nepeta :-)
Med vänlig hälsning Leena

Svar: God fortsättning! Ja men jag tror inte den kommer i mars heller, säkert i april i alla fall men vi kan ju hålla tummarna om en tidig vår för oss båda :)
None None

2013-12-31 @ 22:16:08





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback