As simple as that.


2 kommentarer / Datum: / Kategori: Snittblommor
Idag hittade jag äntligen höga snitt-amaryllis hos min frukthandlare på torget.
Jag har letat med ljus och lykta men bara hittat normalhöga vilket inte passar i min gamla trätunna.
En vas i botten och lite granris som stöd.
Sen är det klart.
 
 
Kan det bli enklare att tillverka ett jularrangemang?
Jag tycker nästan de är finare nu i limegrönt knoppstadie än i full blom.
 
 
 
Det fick bli lite granris på matsalbordet som dekoration.
Ibland behöver man inte mycket för att få en effekt.
 
 

 

// Anna

 
 
 

Gunsan

Så himla fint det där blev.
Kram.

Svar: Tackar! :)
Kram
None None

2013-12-12 @ 15:20:23
URL: http://www.tradgardsdrammar.blogspot.se



Frida

Så himla fint! Du är så duktig! Roligt med koppen ovanpå glaset.
Hoppas du har ett bra jullov!
Kram Frida

Svar: Hej! Ja jag såg det med koppen i någon tidning, ska köras på nyår är det tänkt :)Ha en god jul nu så ses vi snart igen! :) kram
None None

2013-12-22 @ 21:56:28
URL: http://www.septemberbacken.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback