En helt vanlig fredagsmorgon.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Tog en vanlig morgonrunda i trädgården. Det kom äntligen lite regn igår och det märks, växterna känns lite friskare och lite må-braigare.
 
Okänd Klematis som tar över nu efter att New Dawnen gått igenom sitt första flor, nu är det enstaka blommor tills frosten nyper.
Det ser ut som en härva, men jag hade ingen aning om att det växte en Klematis där förens den redan trasslat in sig i sig själv och rosen. Nästa år blir det till att hålla lite koll så den kan växa snyggt.
 
 
 
Mina fem nya Romanze rosor har börjat att blomma, just denna är överblommad och aningen regntung efter igår.
 
 
Den här mini Astilben tycker jag är väldigt vacker (trots att jag inte riktigt gillar dem).
 
 
 
Sen är syrenhortensian och humlesurret vid den stora astilben det bästa på hela morgonen. Och så det doftar!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback