Ändring pågår.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Som ni ser så håller jag på att ändra designen lite på bloggen.
Vad tycker ni?
De gamla bilderna får inte plats så jag måste hitta ett sätt att ändra alla bildstorlekar hur man nu gör det.
Sen tyckte jag den mailfunktionen till höger var så trevlig. Alla mail ni skriver där går direkt till mig.
 
Sen skriver jag även min första krönika efter semesterledigheten. Känner mig lite rostig men det släpper nog :)
Tror den kommer att komma upp på odla i eftermiddag eller i morgon.
Sen måste jag verkligen ta tag i mina rabarber som stått och stirrat på mig på trappen i flera veckor. De måste planteras nu! Jag får dåligt samvete varje gång jag öppnar dörren eftersom de står där för trångt i sina krukor.

Jag skrev för inte så längesedan att mina rudbeckior var lite dassiga i färgen men efter den senaste tidens regnande har de lyst upp igen. Konstigt det där att färgen ändras med regnmängden.
 
 
 
 
 
 
Akta er för att få pollen från liljor på kläderna. Det går aldrig bort.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback