Mobilblogg i det gröna.


2 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Tänkte ge ifrån mig ett litet livstecken denna underbara fredag! Jag pluggar för fullt samtidigt som det är en massa skoj igång i mitt egna företag! Sen var jag på Nordiska trädgårdar förra helgen (kommer bli ett eget inlägg) och idag har jag äntligen tagit tag i allt skräp som legat överallt i min egen trädgård samt varit och tittat på jobb Det är fullt upp varje dag! Men gud så roligt det är!
Trädgården har gått från brun till grön på bara några dagar och just nu har vi 17 grader! Jag njuter i fulla drag här hemma och tänkte ni skulle få lite bilder av det jag har upptäckt idag.







Jag har även hunnit plantera lite perenner från Odla.nu i entrérabatten. Det blev mkt akleja och flox, ni vet ju hur mycket jag gillar mormorsväxter!
Nu ska jag in och så ett gäng perenner som ska få gro ute. Platsbristen inne börjar att ta ut sin rätt!



Ha en underbar fredag!

Annika

Fina bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du tittade in! )
None None

2014-03-28 @ 16:56:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Frida

Åh vad fina bilder Anna! Det är så härligt med alla vårens tecken. Våren spritter även inom mig.
Spännande med ditt företag. Du får berätta mer :)
Kram Frida

Svar: Ja det är en massa spännande på gång nu! :) Mycket jobb men det är så roligt!
Kram!
None None

2014-03-28 @ 22:09:19
URL: http://www.septemberbacken.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback