Nu behöver jag er hjälp..


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Nu blommar det som vackrast i lilla rummet.
Men med en mörk bakrund hade de varit ännu mer spektakulärt.
Jag funderar på att sätta denna rosbågen här, fylla upp med bambu runt trappan och köra med pipranka som får klättra upp på bågen.
 
 
Bågen är bara ditställd därav det snea sättet :) Bakom rabatten tänkte jag mig en halvhög häck av klippt tuja. Tänk mörk bakrund året runt och strikt klippt mot den sirliga rabatten. Runt en meter hög. Vad tror ni?
 
 
Det blir lite mer rumskänsla och jag har en idé om att man i så fall vill gå bakom häcken och titta vad som finns där. Just nu ingenting men det kommer ska ni se ;)
Måste även visa hur vacker förgätmigejen är nu. Den står lite torrt där, förgätmigej är en fuktälskande växt om man har den vanliga sorten så jag har varit ute och vattnat nu när det är så torrt.
 
 
 
Tänk om inte råddjuren ätit upp så många tulpaner, då hade det varit höga vita tulpaner och mörkrosa som svävar över förgätmigejen. De lämnade en tulpan i den här hörnan. Det var i alla fall något.
 
 
Skriv gärna i komentarsfältet vad ni tycker ajg ska göra, ska jag plantera en låg häck? Några andra förslag? Tänk på att det är skugga merparten av året/dagen och bara nu på våren solen når enda in.
Ha en underbar måndag!
 

// Anna

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback