Samtal i trädgården.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Jag har hört så mycket bra om denna boken. Att den är helt fantastiskt och man blir så inspirerad. Så jag måste självklart läsa den, att självaste Karin Berglund bor ett lite längre stenkast från mig (okej en kvarts stenkast) gör ju inte saken sämre.
Men som vanligt när man vill ha någon inbunden bok med fina bilder och många sidor så kostar den som en halv månadslön. Är det inte klokt?
Och jag som är en riktigt bokmal och gärna vill äga mina böcker, tycker det är jätte jobbigt att låna en bra bok och sen lämna tillbaka den igen.
 
Så därför gör jag något som kanske låter lite knepigt men jag provläser böcker som jag inte riktigt är säker på att jag kommer vilja läsa igen. Om jag vet det så måste jag ju köpa dem :P Jag lånar i vilket fall böcker på bibban och om jag märker att jag vill ha kvar den så köper jag den.
Som ni säkert förstått är jag inne på Karin Berglunds bok "Samtal i trädgåden" jag ha bara kommit några få sidor men jag är imponerad.
Kommer säkert dyka upp i min egen bokhylla :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback