Sangerhäusen Jubiläumsrose.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Nu är jag på väg till Varberg med tåget, (visste ni att det bara tar 40 min med tåg från gbg?) för att gå på spa med min mamma. Vi kommer hem söndag kväll igen.
Under tiden så får ni en bild på en ny ros för i år.
 
Sangerhäusen Jubiläumsrose
 
 
Den har en massa knoppar äntligen, men rådjuren har gått på den hårt när vi inte varit hemma.
Jag tycker den doftar väldigt mycket äpple, friskt på något sätt. Jag köpte den som barrotad i Juni tror jag och den har kommit med väldans fart. Om ni bor i zon 3 eller under tycker jag den är ett måste!
Den har inte haft några bladlöss eller svartfäck som mina andra rosor i år (men det kanske komemr nästa).
Blir knappa metern hög och bred och är verkligen skitsnygg!
 
Rekomenderar verkligen den här rabattrosen!
 
//Anna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback