Trädgårdsevent våren 2014.


2 kommentarer / Datum: / Kategori: Trädgårdsbesök
Nu har verkligen våren kommit och jag kan sitta ute i blus och dricka kaffe. Hela sjutton grader hade vi här idag. Kan man inte annat än älska att ljuset har kommit tillbaka!
 
 
 
Här kommer en lista över trädgårdar/event jag kommer besöka de närmsta månaderna.
Hade varit roligt att träffa er så om även ni besöker dessa ställen glöm inte att höjta till!
 
Nordiska Trädgårdar - Stockholm - 22-23 Mars
Hem och Trädgård - Borås - 29 Mars
Äskhults By - Kungsbacka - 14 April
Gunnebo Frödag - Mölndal - 27 April
Gerbianska Trädgården - Mölnlycke - 4 Maj
Ulla Molins trädgård - Höganäs - 9 Maj
Lisebergs Trädgårdsdagar  - Göteborg - 10 Maj
Malmö Garden Show - Malmö - 31 Maj
 
Det blir en del rännande fram och tillbaka men det är det värt! Nu är säsongen 2014 HÄR!
 
 
 

// Anna


Råholskan

Åh, jag är ju på väg till "Nordiska trädgårdar" nu, sitter på tåget just nu. Är bara där i morgon, men det hade varit kul att ses! Har hållit mig från det egna bloggandet efter att ha fått en hjärnblödning i slutet av oktober i fjol (mår bra nu och jobbar igen, men skriver inte tillräckligt fort för att sköta bloggen), men tittar in här med ojämna mellanrum.
Om vi inte ses så ha en trevlig helg, med massor av inspiration!

Svar: Nämen! Attans att vi inte sågs! Jag har saknat dina inlägg så kom tillbaka när du orkar! Krya på dig nu och ha en underbar April! Kramar!
None None

2014-03-21 @ 17:38:19
URL: http://www.blandtallarochbarr.blogspot.se



Frida

Hoppas att du får det himla bra på Nordiska Trädgårdar! Ta mycket bilder så får jag tjuvkika på de sedan :) Ska du till Malmö Garden Show? Vi har praktik då va? Hade varit roligt att gå på det tillsammans.

Svar: Ja jag hade tänkt det i alla fall! Jag har ju praktik här i Lerum så för mig blir det kanske lite krångligt men jag får kolla med dem om det är ok :)
None None

2014-03-22 @ 08:52:36
URL: http://www.septemberbacken.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback