Det är inte riktigt som det ska.


2 kommentarer / Datum: / Kategori: Lökar och Knölar
Vad händer med vädret?
Varför har vi 8 plusgrader i början på Januari?
Det är någonting som inte riktigt stämmer.
 
Snödropparna är halvägs uppe.
 
Krokusen likaså.

Rosorna börjar sätta bladknoppar som är gröna och trots att jag tycker det är skönt med lite mildare väder så man fortfarande kan gräva och hålla på i rabatterna så är det något som inte är rätt.
 

// Anna


Charlotta Cesar

Lugn, bara lugn... Vintern är här om en vecka och sen får vi väl som förra året ett sjå med att bli av med den:( I ärlighetens namn hade det gärna fått fortsätta vara konstigt resten av vintermånaderna och helt enkelt skippa vintern i år. Men se den önskningen lär inte infrias...
Bloggkram,
Charlotta

Svar: Ja jag såg det :/ jaja bara att täcka så det inte blir som förra våren :(Jag tycker samma! Nu kan vi lika gärna strunta i vintern! :)

Kram Anna
None None

2014-01-06 @ 16:36:02
URL: http://cesarstradgard.blogspot.com



Anders

Mildvädret ställer till det i planeringen. Har fått sätta igång med en del vårprojekt i väntan på vintern. Men den verkar vara på väg. Hoppas inte den kommande kölden går för hårt åt dina framlurade knoppar.

Svar: Ja det är verkligen mildväder! Jag hoppas att knopparna klarar sig annars är det väl bara att vänta sig samma katastrof som förra våren med köldskador upp över öronen :(Fin blogg du hade, gillar dammen starkt :)

Kram Anna
None None

2014-01-06 @ 23:01:07
URL: http://fstvs.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback