Året 2013 - Januari.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Januari 2013.
Då suktade jag efter min nya tomt och åkte förbi och smygtittade flera gånger. Men eftersom huset ligger på en återvändsgata så blev det inte så mycket "i smyg".
Detta kortet var allt jag hade på trädgården och jag stirrade mig knäpp på det och drömde mig bort till hur jag skulle förvandla trädgården när den blivit min.
 
 
Jag sådde mina tomater, bristfälligt kort men detta var det enda jag sådde den våren på grund av flytten. Katastrofalt lite!
 
 
Det blev många trädgårdsböcker och godis i soffan. Tänk om jag vetat då att jag skulle få visa Karin Berglund mitt kära Gunnebo bara några månader senare. Livet är knäppt ibland.
 
 
Det blev inte så mycket trädgård i Januari, mest på grund av flytten som skulle ske i mars och att vi var mitt uppe i vårt eget husförsäljande. Så mesta tiden spenderades på isen där jag körde hund för glatta livet.
Min älskade Leo och jag.
 
 
 

// Anna

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback