Jag vill ha solen i min ficka.


1 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Det var sol idag. Sol. Kan ni tänka er så underbart!
Det är nästan så jag hade glömt hur den såg ut.
Den är varmt välkommen till min lilla trädgård och får gärna bjuda in sin hjärtevän värmen.
 
 
Gräset och gruset har bytt plats. Men vad gör det.
 
 
En stenpyramid som vägrar ligga på plats står vid grinden.
 
 
Klätterhortensian som jag skar ner helt förra året är på språng.
 
 
Muren har sett sina bättre dagar. Men den tillför charm och man blir lite varmare i hjärtat när man tittar på den där den står helt fallfärdig.
 
 
Nepetaskelett som fortfarande försöker nå solen.
 

// Anna

 
 
 

Frida

Åh ja visst har man längtat så efter solen!
Tycker förresten väldigt mycket om din stenpyramid som en detalj i trädgården.

Svar: Ja den är fin men den rasar hela tiden eller så är ungarna där och leker. Men men den är fin som rasad med :)
None None

2014-02-23 @ 07:33:26
URL: http://www.septemberbacken.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback