Nepeta by night.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Jag fixar och donar i trädgården så mycket som jag hinner.
Det blir ju mörkt så fort nu!
Idag har jag hunnit med att rensa en rabatt i alla fall, vilket kanske låter futtigt men med familj och hundar och skola på dagarna med allt vad det innebär så är det en smärre bedrift måste jag erkänna.
 
 
Detta är mina små sticklingar jag tog i sommras. HÄR hittar ni hur små de var då! De har verkligen växt till sig fint.
 
 
Det är i det sista varma hörnet som de blommar, resten har blommat över och dessa klippte jag inte ner för att få ett andra flor eftersom de måste koncentrera sig på att etablera sig innan vintern.
 
 
Nu har det mörknat helt och jag ska läsa lite trädgårdsplugg och sen fixa med designen. Är fortfarande inte nöjd!
 
Ha en underbar första-dag-på-veckan-kväll!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback