Trädgårdsappar.


1 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Om man laddar ner apparna för stora engelska strädgårdstidningar så får man ett nummer gratis.
Det var vad jag sysslade med igår kväll. Kollade på fina bilder och läste intressanta artiklar från engelska trädgårdar. 
Det finns även en tidningsapp som är helt gratis, den heter A Garden Life. Ladda ner den omgående! :)
 
Bilderna kommer från gratisnumrerna av Garden Design och Gardens Illustrated Magazine!
 
 



 

 


 

Helena

Oj ja kanske ska ladda ner den appen då :-)låter ju intressant!Läste lite lägre ner bland dina inlägg ang.vallmo.Jag skulle råda dig till att direkt så av flera anledninger.De är inte roliga att plantera ut ganska gängliga o sköra tycker jag.Dessutom funkar det utmärkt att bara strö ut.Man kan göra det redan nu direkt på snön tom. :-)
KRAM från mig!

Svar: Gud vad bra!! Saken är ju att vi flyttar i slutet på mars och om jag direktsår då är jag rädd att jag inte får blommor första året så jag har prövat några frön nu :) Vi får väl se hur de blir annars får jag så och vänta istället Kram!
None None

2013-01-27 @ 11:37:29
URL: http://helenashemotradgard.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback