Inte riktigt enligt regelboken.


0 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Idag kan jag komma med den glada nyheten att vi idag fick sålt vårt hus. Innan visning! Så himla skönt, det känns som en tung sten med mossa på har flugit sin kos med vingar av fjädrar. Och som ni kunde läsa i ett annat inlägg så kunde jag inte börja mina frösådder förän alla visningar var klara. Men nu behöver jag ju inte vänta längre :D
 
Eftersom jag inte var beredd på att så på nån månad eller så, så hade jag ingen jord hemma. Vilket självklart löste sig med att jag helt enkelt tog gammal jord från redan existerande krukväxter. Javet, SKANDAL! Men det slutar inte där gott folk. Alla mina krukor är nerpackade. Så jag tog gamla otvättade från mina nyköpta Primulor (som ni får se i ett annat inlägg) från ICA.
 
Sen råkade jag även skaka om alla krukor så fröna ligger huller om buller. Jag rensade även bort gamla rotrester innan såklar ;) Trista bilder men då får ni en aning i alla fall (ja det är ett uppläggningsfat de står på).
 
Nu får vi se vad som händer med mitt lilla projekt! De ljusgroende kan ju vara ett problem om de ligger underst. Den som lever får se ;D
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback