Fröer som någon vill ha?.


4 kommentarer / Datum: / Kategori: Allmänt
Har gått igenom frölådan och de finns några sorter som jag inte längre är intresserad av.
Det käns så dumt att slänga dem när jag kan ge bort dem :)
 
Nu har fyra sorter hittat nya hem!
Mailen finns på spalten till höger, klicka på brevet :)
 
Uppdate 270/1!
Tre nya sorter längst ner i frölistan.
Först till kvarn :)
 
 
Sorterna är:
 
Gul Paprika "Golden Calwonder" = adopterad
 
Coctailtomat "Ola Polka" = adopterad
 
Drivsallat "Oliver" = adopterad
 
Plocksallat " Australischer Gele" = adopterad
 
Rödbeta "Detroit 2"
 
Blå Axlobelia
 
Ageratum "Dwarf Ball Mixed"
 
Körsbärstomat "Black Sherry"
 
Isbergssallat " Great Lakes 118"
 
Hör av er på min mail om ni är intresserade! :)

Amanda Kraft

Jag kunde inte hitta din mejl men skulle väldigt gärna vilja ha något frö från dig. Började odla förra året och efter att ha testat mig fram en del kommer jag låta vår balkong blomstra totalt iår :)

[email protected] är min mejl!

2013-01-18 @ 13:40:36



Doktor Glas

Vilken härlig blogg du har!
Jag är intresserad av tomaten och paprikan, om du fortfarande ger bort fröer. :) Har skickat ett mail.

2013-01-18 @ 20:42:10
URL: http://doktorglas.blogg.se



Anonym

Jag kan tänka mig tomatfrön!Men jag hittar inte mailadessen jag heller :-)
Min mail är [email protected]

2013-01-27 @ 18:43:59



Helena

Hoppsan nu var jag lite snabb att skicka inte är jag anonym inte....:-)
KRAM från mig!

2013-01-27 @ 18:46:21
URL: http://helenashemotradgard.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback